Saada meile päring ning meie spetsialistid võtavad sinuga ühendust, aitavad välja selgitada iga viimsegi detaili, mis on just sinu vajadustele sobiva tõstuki komplekteerimiseks olulised.
G50C-7 | G55C-7 | G40SC-7 | |
---|---|---|---|
Tõstevõime | 5000 kg | 5500 kg | 4000 kg |
Raskuskese | 600 mm | 600 mm | 500 mm |
Tõstekõrguse vahemik | 2750-5925 mm | 2750-5925 mm | 3000-6050 mm |
Sõidukiirus | 19.5 km/h | 19.5 km/h | 20 km/h |
Mootori Tüüp | WG3800 | WG3800 | WG3800 |
G50C-7 | G55C-7 | G40SC-7 | |
---|---|---|---|
Kütus | LPG | LPG | LPG |
Juhtimisasend | Istuv | Istuv | Istuv |
Tõstevõime | 5000 kg | 5500 kg | 4000 kg |
Raskuskese | 600 mm | 600 mm | 500 mm |
Teljevahe | 2100 mm | 2100 mm | 2100 mm |
G50C-7 | G55C-7 | G40SC-7 | |
---|---|---|---|
Tühimass | 7050 kg | 7390 kg | 5790 kg |
Teljekoormus, koormatuna, esitelg | 10680 kg | 11370 kg | 8215 kg |
Teljekoormus, koormatuna, tagatelg | 1370 kg | 1520 kg | 1075 kg |
Teljekoormus, ilma koormata, esitelg | 2890 kg | 2800 kg | 2685 kg |
Teljekoormus, ilma koormata, tagatelg | 4160 kg | 4590 kg | 3105 kg |
G50C-7 | G55C-7 | G40SC-7 | |
---|---|---|---|
Rehvid: õhkrehvid (P), Elastikrehvid (S) | P | P | P |
Esirehvide mõõt | 300x15-18/ 7.50x16-12 | 300x15-18/ 7.50x16-12 | 8.25x15-14/ 7.50x16-12PR |
Tagarehvide mõõt | 7.00x12-14 | 7.00x12-14 | 7.00x12-12 |
Rattad. arv ees/taga (x = vedav telg) | 2X/2 | 2X/2 | 2X/2 |
Rööbe ees | 1153 mm | 1153 mm | 1138 mm |
Rööbe taga | 1115 mm | 1115 mm | 1115 mm |
G50C-7 | G55C-7 | G40SC-7 | |
---|---|---|---|
Masti kalle ette | 8° | 8° | 8° |
Masti kalle taha | 10° | 10° | 10° |
Masti ehituslik kõrgus | 2380 mm | 2380 mm | 2380 mm |
Turvakaare kõrgus | 2225 mm | 2225 mm | 2225 mm |
Kogupikkus | 4525 mm | 4550 mm | 4165 mm |
Pikkus kahvliteni | 3325 mm | 3350 mm | 3115 mm |
Kogulaius | 1455 mm | 1455 mm | 1370 mm |
Kahvlite mõõtmed | 60x150x1,200 | 60x150x1,200 | 50x150x1,050 |
Kelk ISO 2328. klass/tüüp A.B | IV | IV | III |
Kelgu laius | 1330 mm | 1330 mm | 1250 mm |
Kliirens masti all | 160 mm | 160 mm | 150 mm |
Kliirens veosilla all | 205 mm | 205 mm | 205 mm |
Töökoridori laius 1000x1200mm alus risti pidi | 4742 mm | 4742 mm | 4742 mm |
Töökoridori laius 800x1200mm alus pikuti | 4742 mm | 4742 mm | 4742 mm |
Välimine pöörderaadius | 2925 mm | 2975 mm | 2782 mm |
Sisemine pöörderaadius | 2696 mm | 2696 mm | 2598 mm |
G50C-7 | G55C-7 | G40SC-7 | |
---|---|---|---|
Sõidukiirus | 19.5 km/h | 19.5 km/h | 20 km/h |
Tõstekiirus, koormatuna/ilma koormata | 0,49/0,54 m/s | 0,47/0,54 m/s | 0,5/0,54 m/s |
Langetuskiirus, koormatuna/ilma koormata | 0,49/0,45 m/s | 0,49/0,45 m/s | 0,48/0,45 m/s |
Tõmbejõud, koormatuna/ilma koormata (@ 1,6 km/h) | 29,220/-/29,220/- | 29,010/- /29,010/- | 29,890/- /29,890/- |
Maksimaalne tõmbejõud, koormatuna/ilma koormata | 34060.0/34,060/- N | 33860.0/33,860/- N | 34740.0/34,740/- N |
Ületatav tõusunurk, koormatuna/ilma koormata (@ 1,6 km/h) | 25.5/45.5 % | 23.6/42.9 % | 34.7/60.0 % |
Maksimaalne ületatav tõusunurk, koormatuna/ilma koormata | 30.1/54.2 % | 27.8/50.9 % | 41.3/73.4 % |
Tööpidur | Jalapidur/hüdrauliline | Jalapidur/hüdrauliline | Jalapidur/hüdrauliline |
G50C-7 | G55C-7 | G40SC-7 | |
---|---|---|---|
Mootori tootja / tüüp | WG3800 | WG3800 | WG3800 |
G50C-7 | G55C-7 | G40SC-7 |
---|
Kui tunned, et tõstuki valik on nagu pusle, millel on liiga palju tükke, siis võta rahulikult. Sa ei ole üksi! Õige tõstuki valimisel on tõesti palju pisidetaile, millele lõppkasutaja ei peagi oskama tähelepanu pöörata. Me aitame sind!
Kergesti loetav integreeritud näidikupaneel annab operaatoritele selge ülevaate tõstuki tööolekust.
Operaator saab kohandada astmeteta reguleeritavat samba ja istet vastavalt oma eelistustele.
Iste on kujundatud madala profiiliga ja mehaanilise vedrustusega, mis vähendab oluliselt vibratsiooni. See aitab operaatoril mugavana püsida, hoolimata sellest kui karm päev on.
Kallutussilindrid on takistuste vältimiseks korralikult kaetud. Kate loob lisaruumi ka juhiruumi põrandale.
Kombineeritud LED-tuled tagavad parema nähtavuse ja kestavad kauem kui traditsioonilised halogeenvalgustid.
Hästi paigutatud hüdrovoolikud ja ketid avardavad vaatevälja.
Rullklapi tõstukite lisamine vähendab hõõrdumist ja suurendab kütusesäästlikkust.
Kubota mootori toiteallikaks on ECU, mis integreerib ja koordineerib olulisi funktsioone nagu regulaator, muutuv süüte ajastus, õhu-kütuse suhte juhtimine ja mootori kaitse.
Õlijahutusega ketaspidurisüsteem on täielikult suletud, et tagada maksimaalne kaitse saastumise eest. See hooldusvaba süsteem tagab maksimaalse tööaja, vähem kahjustusi ja väiksemad hoolduskulud.
Bobcat pakub kahte mootorikaarti: standardrežiim ja ökorežiim.
Kaheelemendiliste õhufiltrite suurem võimsus muudab uue 7. seeria masinad vastupidavamaks. Integreeritud MAF-andur (Mass Air Flow) tagab täpse jälgimise.
Ühendustüüpi pedaal muudab sissesõidu väga usaldusväärseks. Uuendatud disain koos libisemisvastase pedaaliga parandab operaatori mugavust.
Libisemisvastane astmeplaat tagab tõstuki lihtsa ja ohutu paigaldamise ja mahavõtmise ka ebasoodsate ilmastikutingimuste korral.
Panoraampeegel pakub täiendavat ohutust, vähendades õnnetusi ja veoki, toodete või riiulisüsteemi kahjustusi.
Kui juht istmelt lahkub, peatuvad tõstuki sõidu- ja masti tõstmise funktsioonid.
Hüdrauliline lukustussüsteem takistab masti loomulikku langetamist ja kaldumist isegi siis, kui tõstuk on järelevalveta.
Daelift OÜ on Bobcati tõstukite ametlik ja ainuke edasimüüja Eestis.